Vi sidder klar til at hjælpe dig

Skriv til vores support


Flytning, opsigelse og overdragelse af abonnement

Du skal benytte vores support portal via dette link til at oprette en sag om flytning, opsigelse eller overdragelse. Opkrævning fortsætter indtil det udleverede udstyr er returneret.

Ved opsigelse har vi et varsel på en måned, så kontakt os i god tid. Du får herefter besked om, hvordan du skal forholde dig. Det udleverede udstyr tilhører foreningen. Det du har betalt for er administration og konfigurering.

Opsætningsvejledning

Vejledning til opsætning af Nano-station kan findes her.

Nyttige links

Infrastruktur

Hvis der sker nedbrud af senderudstryr – f.eks. hvis strømmen går hos en mastejer eller et kabel bliver gravet over, så kan man ringe til infrastruktur drift telefonnummeret: 32 25 90 90

Support portal

Opret en ny sag (fejlmeldinger, stille spørgsmål mv.), følge dine igangværende sager, samt se historik over dine sager.

FAQ

Her kan du få en hurtigt svar på de mest stillede spørgsmål. Hvis ikke du finder svar, så kontakt os endelig.

Driftstatus

Hvis vi har problemer med driften, kan du få information her. Såfremt du skulle opleve problemer, hører vi gerne fra dig.